Klachtenregeling
Bij Trebin doen we er alles aan om jou tevreden te maken met onze producten en service. Toch kan het in uitzonderlijke gevallen gebeuren dat iets niet helemaal verloopt zoals je had verwacht. Hieronder lees je hoe je eenvoudig een klacht kunt indienen en hoe wij daarmee omgaan.
Hoe kun je een klacht indienen?
We raden je aan om klachten eerst rechtstreeks bij ons kenbaar te maken, zodat we samen direct naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Je kunt jouw klacht indienen via:
info@trebin.nl
Vermeld in je bericht:
- je naam
- je ordernummer
- een duidelijke omschrijving van de klacht
Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen op jouw bericht.
Niet tevreden met de afhandeling? WebwinkelKeur helpt verder
Mocht onze reactie of oplossing voor jou niet voldoende zijn, dan kun je jouw geschil aanmelden voor onafhankelijke bemiddeling via WebwinkelKeur.
Dit kan via de volgende pagina:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
WebwinkelKeur zal dan tussen beide partijen bemiddelen om tot een oplossing te komen.
Ons doel
Wij vinden het belangrijk dat iedere klant tevreden is. Door jouw klacht serieus te nemen, kunnen we niet alleen het probleem oplossen, maar ook onze producten en dienstverlening verbeteren.
Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via:
info@trebin.nl

